xoves, 5 de maio de 2016

O cerebro nos inmuniza dos xogos de terror e as situacións descoñecidas


Cada ano son moitas máis as melloras gráficas que sofren os videoxogs grazas ao avance tecnóloxico, estamos chegando a un punto onde os videoxogos estanse acercando a unha vividez e calidad de imaxe propia da vida real. Sen embargo, no mundo do terror, cada vez os xogadores son mais inmunes, asustabanse mais con xogos antigos cunhos gráficos mediocres coma estos (Silent Hill 1)

Que con xogos cunha calidad gráfica incrible coma este (Dead Space)

A pregunta é ¿Por qué? É moi simple, e esta todo na cabeza. Os xogadores cada vez son máis vellos, e non é que a calidade do xogo sexa inferior ou superior, os xogadores acostumbranse ao medo e as situación dadas nos videoxogos de forma que simplemente, o ignoran e non disfrutan do xogo.

Este proceso é obra do cerebro polo proceso da "costumbre". O cerebro, a base de repetir certas accións, garda na memoria os procesos e os sentimentos. Se é algo que non nos gusta, o cerebro trata de acostumbrarnos e inmunizarnos desa sensación e chegara un punto onde nos acabe dando igual. Esto pode demostrarse facilmente cos nenos:Cando son pequenos e non queren comer potitos e outros pures, se lles obriga e...ao cabo dun tempo, acaban aceptando sen protestar e incluso lles acaba gustando.
No caso das cosas que nos gustan, cada vez o cerebro acostumbrase mais a elas e pasa o contrario ca coas que non nos gustan, acabamonos saturando e chegamos a incluso rexeitar esas cousa. Esto vén producido pola monotonía a que se expón o cerebro.

Moitos discutiran que moitos xogos de terror desta década han revolucionado o mercado, eso é certo pero o conseguiron porque añadiron algo novo, que os xogadores non se esperaban. Un exemplo o podemos atopar no xogo Five Night´s at Freddys que a min persoalmente non me gustou, pero foi un dos maiores exitos na rede xa que, o protagonista do xogo, a diferencia doutros xogos de terror, non pode moverse e esta atrapado nunha oficina da cal non pode escapar. Esa sensación claustrofobica era algo novo nos xogos de terror e como o cerebro destes xogadores non estan habituados a esta forma de xogo e por iso volveronse asustar(normalmente nos xogos de terror o obxectivo e fuxir,non esperar)-Pasou o de sempre, tivo exito o xogo, crearonse moitisimas secuelos, os xogadores acostumbraronse as mecánicas do xogo e agora e cousa do olvido.

Todo este "medo ao descoñecido" ten unha explicación científica. Nos, cando dormimos nun sitio diferente (hotel, casa dun coñecido...etc), ao ser unha situación fora do habitual, o cerebro manten un hemisferio moito mais activo do normal, por medo a que ocurra algo, esto provoca que moitas veces durmamos mal nesa primeira noite pois o cerebro non descansou correctamente e temos como resultado maior cansancio. O cerebro, ante situacións descoñecidas, mantense moito mais activo do normal por medo a ese descoñecemento. Non e algo necesariamente malo, simplemente é un sistema de defensa natural

Ningún comentario:

Publicar un comentario