xoves, 1 de outubro de 2015

Introdución ao blog:A importancia dos videoxogos no mundo actual


Para entender o fenómeno actual dos videoxogos temos o maior exemplo nos países asiáticos eamericanos.En Asía xa son considerados como parte da sua cultura e teñen a misma ou incluso mais importancia actualmente qca alguns deportes. Un exemplo é Corea,onde cobrarón os e-sports (electronic sports) unha importancia increible,hasta o punto onde o propio goberno ten unha entidad dedicada a regular esta actividade.A Asociación Coreana de Deportes Electrónicos (KeSPA). Este ano a propia ESPN (cadena norteamericana que retransmite la NBA e outros deportes)recoñeceu "Resistirse e inútil: Os eSports son masivos e están creciendo"

Pero...¿Por qué teñen tanto exito os deportes dixitales? ¿Como é posible que xa teñan mais relevancia ca o baloncesto,por exemplo,teñan mais xente vendoós ca un deporte de tanto renombre?
       "LCS:League of Legends Championship Series North America 2015"


A resposta esta clara,en xogos como por exemplo League of Legends que é o mais coñecido de esta década,os videntes sintense identificados e senten a afición polos seus equipos favoritos,parecido a outros deportes "mais convencionais", na miña opinión é mais facil identificarse cos xogadores pois podemos xogar dende a nosa casa ca,por exemplo,un xogador de futbol.

Os e-sports (electronic sports) teñen tanta popularidad,que coma outros deportes,existen clubs enteros de xogadores e é un negocio que move moitisimo diñeiro ao longo do ano.Outros xogas coma Dota 2,Hearthstone,Heroes of the storm son tamen exemplos da popularidade que están alcanzando.

O mercado de videoxogos e consolas tamén aumentou moito estes ultimos anos.Neste 2015 estanse vendendo moitisimo neste mercado.En 2010 o valor mundial do videoxogo ascendieu  aos 56.000 millones de euros e crecerá ata os 82.000 millones en 2015, en base a unha tasa anual de crecemento compuosto do 8,2 por cento.

No meu blog quero falar do impacto que teñen os videoxogos no cerebro pois moita xente por prexuizos considera que non serven para nada ou que o unico que fan e daño e facernos mais agresivos e violentos cando eso é mentira,Fixen esta breve introdución para que o lector vexa que no mercado e mesmo na vida diaria están tendo un impacto positivo.Xerando postos de traballo e axudandonos a pasar un bo rato.Desde xogos de terror ou accion para subirnos a adrenalina e sentir a emoción ata xogos cunha historia longa onde nosas accións importan,permitindonos vivir unha experiencia única,coma se fora unha pelicula que nos conta a historia e nesa historia nos participamos e decidimos como acaba ou avanza.


Ningún comentario:

Publicar un comentario