xoves, 25 de febreiro de 2016

O hype

O hype e unha palabra que ven do ingles que utilizase para definir a alegría,ilusión e expectativas sobre unha cousa.É un fenomeno social moi importante e que usan as compañias para sacar dinero.Un exemplo do efecto do Hype na xente e no mercado e dun xogo de cartas creado pola compañia Blizzard

É un xogo gratuito que fixeon fai dous anos.Ao anuncialo converteuse inmediatamente nun dos temas mais falados nas redes.Ao largo do ano repartian "claves beta".Estas claves permitia poder acceder ao xogo antes da sua salida para probalo.Era tanto o hype da xente que queria xogalo que só por poder xogar antes compraban por ebay estas claves a 180€,so por poder xogar uns mes antes! É unha loucura cando esta era un xogo que ía ser,e de feito, foi gratuito. Pero...¿Que fai que a xente decida gastar tanto diñeiro nun videoxogo que vai ser gratuito? A resposta e facil: A impaciencia e a creación dunha falsa necesidade no individuo
La impaciencia non é algo igual para todo o mundo. Podese atopar por asi dicilo no cerebro,pois forma parte da forma de ser de cada persoa. Non é algo necesariamente malo, moitos logros científicos foron a raíz da impaciencia pero esta pode ser usada na tua contra. O que fixeron foi ir sacando imaxes do xogo e videos, co cal a xente o único que podia facer era ver outra xente xogar mentres eles non podian, esto fixo que buscase desesperadamente por outros medios a forma de xogar, o que os levou a ebay, onde estafaronse a moitisima persoas, non por culpa da compañia que eles non lle sacaban diñeiro, senon por culpa dos afortunados que obtiveron unha clave para poder xogar antes e decidiron vendela por un precio insultante.
A pesar de ser un xogo gratuito, o que fixo esta compañia foi crear unha falsa necesidade con anuncios onde recalcaban o bo que era o xogo, unha experiencia única...etc Desta forma cando saira o xogo.a xente lanzaríase en bomba a xogar e a gastar cartos en productos meramente esteticos. Pero non contaban que a había xente que xa tiña acceso ao xogo por unha serie de concursos, e o que fixeron foi vender o xogo,un xogo que era gratuito.A xente ten que aprender a controlarse, todo chega ao seu debido tempo e non podes adiantarte as cousas.

Ningún comentario:

Publicar un comentario